Header Row

[娛樂] 孖曉明過大海 Baby斷正

孖曉明過大海 Baby斷正( 2011-02-07 )


[轉載/Youtube] Angelababy(楊穎)及丁子高昨日齊穿喜慶紅衣,到尖沙嘴出席新年活動。對於年三十與男友黃曉明在澳門放煙花迎新歲,被網民上載照片,Baby昨日則向記者詐嬌請求大家放她一馬不要問緋聞問題,但揚言將來要生很多BB。

父母滬度歲
Baby今個農曆新年僅得大年初一一天假期,故年三十晚把握時間與男友黃曉明在澳門放煙花迎新歲,但遭網民將二人照片上載,Baby昨日詐嬌說:「唔講啦,放過我啦。」在台上抱BB雞手鴨腳的她,自言很喜歡BB:「我呢世人一定會生好多BB,不過家冇呢個計劃,一定唔會生兔BB。」今年新年Baby父母返上海過年,她與黃曉明則在澳門度歲,問她黃曉明有否打電話向她父母拜年,她說:「冇呀,佢哋未見過。」

丁子高則指已非常努力造人,他說:「要舊曆3月前造到先生到兔BB,如果唔係就蛇BB,我都希望生兔BB呀,我屬羊,生兔旺屋企,師傅話今年機會都好大,家我同千嬅都分別睇中醫調理身體,中醫叫我哋要戒飲可樂同奶。」他又指一手炮製生日派對賀千嬅大年初一生日,親手自製二人由認識至結婚的照片表給她。

丁子高開賭
丁子高說:「我哋由年三十晚開始玩到初一,好攰。年三十晚我哋屋企好似賭船咁,啲朋友出出入入成百人,我做咗10個鐘莊。」問他會否效法陳慧琳人工受孕生孖胎,他說:「我唔反對,但係想試吓順其自然先。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts