Header Row

[娛樂] 楊秀惠又變臉

[娛樂] 成龍錫靜蕾係法式禮儀?( 2011-02-27 )


[轉載/Youtube]
至於低胸的楊秀惠的尖面明顯消失,樣貌與以往不同,她解釋說:「我化妝師今日唔得閒,用電話教我點化妝,可能咁個樣唔同咗,我第一次自己咁樣化妝。我又勤力按摩塊面,入行時候包包哋,市面都有好多美容產品幫助,我都會用吓。」可擔心又掀整容疑雲?楊秀惠說:「出道以嚟都咁傳,真係靚咗我又唔介意呀,人哋講乜冇得介意。」真能變靚會否考慮整容?楊秀惠說:「唔會,有人介紹我針灸推拿可以將身形面形改變,我怕痛未試過,但推淋巴可以瘦,我有試過。」
李冰冰透露近日忙與成龍合拍《辛亥革命》,談到成龍硬咀徐靜蕾,李冰冰先失笑了一下,然後說:「我有看,很正常的goodbye kiss,可以理解。」成龍曾否向她相贈goodbye kiss?幾番追問,李冰冰才說:「是我送給他,只是你們沒有拍到,那是法式禮儀,親臉擁抱很正常。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts