Header Row

[娛樂] Chilam新劇撞鬼?有相睇

Chilam新劇撞鬼?有相睇( 2011-02-27 )


[轉載/Youtube] 無綫劇集《魚躍在花見》發生疑似靈異事件,近日有觀眾聲稱在無綫網站重看該劇,發現一場戲張智霖(Chilam)身後門上出現疑似靈異物體。Chilam昨日與鄭欣宜等在太古城出席曲奇義賣活動,他得悉後即場從手機看短片,他說:「第一眼睇落去係有啲驚訝同毛管戙,不過好可惜係假o架,我相信係反光。」
演唱會舉行在即,Chilam將與蔡楓華打對台,他說:「我哋客路唔同,佢係我偶像,但係我唔想講咁多,再講就叨佢光,大家各有各做,我會喺個心支持佢。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts