Header Row

[娛樂] 劉德華開騷 嘉玲逼華仔多謝朱麗倩

嘉玲逼華仔多謝朱麗倩( 2011-01-10 )


華仔紅館宣言:以為會娶之之( 2011-01-09 )


志偉爆人妻  Eason 鵰聲氹華仔(2011-01-08)


華 Dee硬銷陳浩南演唱會門票( 2011-01-07 )

華Dee力撐陳浩南
前晚華仔演唱會請來鄭伊健演出,造就兩代古惑仔正面交鋒,上演一幕「華Dee」遇上「陳浩南」,全場歡呼。華仔相當識趣,當着現場萬多名fans,為3月舉行個唱的鄭伊健幫手拉客賣飛,華仔笑說:「家兩代古惑仔喺度,今日企喺度畀你預演一場,你3月演唱會嘛,今日呢度1萬2千位觀眾都要去買你演唱會飛。」

華仔窒阿澤靠女人( 2011-01-06 )


九姑娘自爆第一次獻華仔( 2011-01-05 )


雯女演唱《明星》- 劉德華 Unforgettable Concert


吳君如紅館集郵集劉德華


[娛樂] 劉德華開騷 嘉賓 徐小鳳 葉德嫻 Sammi ..

[轉載/Youtube] 君如做集郵女星 當眾摸華仔
劉德華前晚元旦繼續喺紅館開騷,呢晚佢請咗林子祥(阿Lam)同吳君如做嘉賓,結果阿Lam喺台上追債,君如就索油飛擒大咬。君如一向talk得,又話晒都出過碟,梗係要開金口,之後仲要表演拿手好戲玩吹水。

被爆好慳家
甫出場君如已玩謝華仔話:「上年集郵女星搞到滿城風雨,真係好想當住萬二觀眾面前『集』你,今日仲好想摸吓你嗰六嚿腹肌。」華仔惟有當眾就範,俾君如飽嚐「獸慾」,之後君如笑住講:「你啲飛真係好難買,梗係要打畀你啦。我老竇可唔可以長命百歲都要靠你,鬼叫佢識好多醫生朋友,佢哋個個搵我幫手撲飛,仲有我細佬個老細,佢有冇升職加薪都睇呢鋪。」
君如越講越興起,又爆華仔夠慳家:「明星中你都係最慳,我未見過有咁紅嘅明星,只得一個助手、一架車、只係住千幾呎嘅屋。話時話其實你留啲錢做乜?係咪留晒畀麥當勞之家?不如留啲畀我,我想『集』埋你副身家!」

林子祥追債
之後到林子祥出場,佢話:「82年我哋喺海南島拍戲,我就叫佢不如試吓唱歌,當時華仔仲話如果佢得,就搵一蚊畀四毫我。華仔家做咗咁多年歌星,欠我咁多,條數襟計囉。」華仔聞言搞笑話:「係咩?我有咁講?咁以後我唱歌賺到啲錢,40蚊畀Deannie姐(葉德嫻),40蚊畀你,20蚊留畀屋企。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts