Header Row

[時事] 新移民 : 派罐頭 想食死我地咩!

香港蝗蟲:咪又係派罐頭, 幾多防腐劑呀, 想食死我地咩!

我唔要食罐頭,我要6000蚊.......!

佢係咪上左腦呀


"派罐頭,想食死我地咩,幾多防腐劑呀。我地依家就係唔要罐頭要錢呀!"


[轉載/Youtube/ckyk917] 香港大把貧窮人口連公屋都入住唔到,就係你班新移民契弟搶晒,搶­完不特止仲要搶綜援。「當然有困難,一人賺錢三人食飯」,香港大­把人都係咁啦,我屋企一個人賺錢四個人食飯添呀你老味!

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts