Header Row

[娛樂] 馬德鐘 CHOK爆 宣萱撐TVB藝人外闖

萬能 Key CHOK爆搵真銀

[轉載/Youtube] 萬能 Key CHOK爆搵真銀
宣萱及馬德鐘主演的無綫劇《飛虎》,昨日在將軍澳工業邨拍攝,劇情講述任職飛虎隊的馬德鐘,在小巴上飛身勇救被脅持的宣萱。繼佘詩曼之後,有部份藝員陸續離巢無綫,北上或向外尋求發展,宣萱認同其他藝員的做法,表示大家也想賺多點錢,宣萱說:「我哋嗰代走剩我同陳錦鴻,陳錦鴻叫我唔好走,我走埋就冇人陪佢。」宣萱謂完成《飛虎》後,會出埠拍攝外地劇。
馬德鐘年尾約滿
問盛傳離巢的馬德鐘是否續約無綫,他說:「未知,傾緊,我冇講過要走,不過自己都想巿場大啲。」馬德鐘表示今年尾約滿,暫時未與高層樂易玲洽談續約,但他承認希望提高薪酬,得到更多發揮機會。

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts