Header Row

[娛樂] 林敏驄手口並用玩 A.Lin

林敏驄手口並用玩 A.Lin(2011-01-25)


[轉載/Youtube] 摸下巴掃背講有味笑話 林敏驄教A.Lin捽雀仔
林敏驄為亞視主持遊戲節目《智醒智勁四方城》,昨日邀請裴殷(A. Lin)等四位o靚模做嘉賓。阿驄未錄影已異常興奮,頻頻與A.Lin講有味笑話,又借故觸摸她的下巴和掃背,害得她無言以對,非常尷尬。

亞視推出遊戲節目《智醒智勁四方城》,請來搞笑能手林敏驄擔任主持,昨日他請來四位o靚模A. Lin、王麗嘉、余曉彤和鄧伊玲擔任嘉賓。

A.Lin:我面紅呀
阿驄見到A.Lin接受訪問,便趨前自我介紹:「我叫B.Lin!」隨即拿出手機硬與A.Lin合照。A. Lin自稱不懂得打麻雀,求阿驄手下留情,誰知阿驄即大講有味笑話:「我教你,第一招捽雀仔(一索)!要用兩隻手喎。」隨即笑淫淫望着A.Lin,她即顯得不知所措,並儍笑說:「摸雀,我面紅呀!」阿驄又語帶雙關說:「你識唔識打o架?嗱,去後面我教你打!」A.Lin苦苦哀求是為錢而來,誰知阿驄繼續說:「好窮?去援交……唔係唔係,交換,交換禮物。」
阿驄得勢不饒人,乘機伸手摸A.Lin下巴:「你條頸有粒癦,得一粒咋咩,應該仲有兩粒o架?」又稱她背脊對落應該有一粒,並伸手在她身後左掃右掃。A.Lin本想轉話題問阿驄做運動是否很厲害,怎料阿驄說:「通常夜啲就做運動嘞!」

「着咁多衫要搜身」
事後A.Lin說:「之前都知道佢講嘢好叻,唔知其他方面都咁叻,家有少少驚。」阿驄又指幾位o靚模不夠性感,指着她們說:「着咁多衫,我家懷疑你哋體內藏毒,要搜身。」
此外,陳奕迅、李克勤和譚詠麟都是阿驄的雀友,現在他們可以自由出入亞視,阿驄會不會請他們做嘉賓?他說:「收雞碎咁多,按章工作。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts