Header Row

[娛樂] 林嘉欣抱 B谷伊健個唱 活在當下

林嘉欣抱 B谷伊健個唱( 2011-01-21 )


[轉載/Youtube] 林嘉欣抱B谷伊健個唱「我活在當下」
即將舉行個人演唱會的鄭伊健宣佈加場,遠在加拿大、已為人母的林嘉欣,抱着趣致得意的B女,特地拍了一段片祝賀他,可見兩人交情非淺。對於有指伊健會在演唱會後結婚,他就說「越問越唔會做」,看來蒙嘉慧要成為鄭太,仍要等上一段日子。

鄭伊健在三月五及六日在紅磡體育館舉行兩場名為「Beautiful Day」的演唱會,門票已售罄,目前決定加開三月四日一場。對於一票難求,伊健表示已預備了門票給親人,他接受電話訪問時說:「父母嘅飛已經預備咗,女朋友蒙嘉慧都有安排。」

伊健抗拒逼婚
對於有消息指伊健會在演唱會後結婚,他就說:「吓?係咩?我個人好衰嘅,越問就越唔會做。」伊健目前正專心操弗自己,希望以最佳狀態開騷,他說:「除咗練歌,每日都係跑步、做gym,飲食都要唔好食太肥膩嘅食物。」嘉賓方面,伊健說請了一班「蠱惑仔」:「有謝天華、陳小春同錢嘉樂,佢哋做乜我唔知,不過一定唔會係劈友。」
另外,早前在加拿大誕下女兒的林嘉欣,就帶同B女特地為伊健拍了一段片祝賀他加場,片中見經過調養後的嘉欣已收身不少,她說:「同伊健合作過四部片,同佢熟絡係拍最近嗰套《親密》時,因為好多車內嘅戲,大家傾咗好多偈,煞科嗰日大家仲擁抱。」

未知會否捧場
至於會否回港支持好友,嘉欣在片中就保持神秘,只在片尾說:「我活在當下,鄭伊健你都要活在當下,記得通知我喎,拜拜。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts