Header Row

[娛樂] 徐淑敏爆女兒有公主病



[轉載/Youtube] 徐淑敏爆女兒有公主病

四位星級媽咪徐淑敏(Suki)、姚嘉妮、名模Danielle Graham與時裝設計師Ranee K.昨日齊出席兒童鞋履品牌活動,一直恨再懷孕的Suki,明顯比之前豐滿一點,體重已過100磅大關,Suki對記者踢爆女兒惡行:「試過有個男仔大佢一個月,我諗住抱佢過去同人玩,佢竟然打個男仔,我諗佢要搵爸爸類型,佢唔鍾意我抱,見到爸爸就會推開我。」
問及女兒是否有公主病?她直認:「 家有,佢萬千寵愛,但佢未夠一歲,教佢都唔識,等佢大個先。」由於Suki老公也屬火爆型,曾用口水吐人,難道女兒性格是否似父親?她辯說:「其實我細個都唔係咁好脾氣,呢可以改。(驚唔驚佢第時嫁唔出?)30年後唔知乜世界,幫佢算過命,都話佢第時係女強人,好獨立。」 維達報道

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts