Header Row

[時事] 麥記大富翁 - 掉左太平山

[無聊改圖] 麥記大富翁 - 掉左太平山


蘋果日報 - 2011-01-08 - 隔牆有耳:麥記遊戲引發太平山奇案


[轉載/Youtube] January 07, 2011 隔牆有耳:麥記遊戲引發太平山奇案

警隊新一哥曾偉雄下星期二坐正,佢話首要目標係維持香港安全穩定。八方覺得佢絕對唔係­講門面說話,眼下香港確實危機處處,就算食個漢堡包都要擔心俾人呃。八方冇誇張,最近­麥當勞搞個大富翁抽獎遊戲,捲起一陣食包旋風,但食客投訴一籮籮,好唔和諧。

八方收過唔少讀者投訴,有人話麥記頭獎印花數量唔清唔楚;又有人投訴收到嘅印花,早就­俾人揭開睇過,質疑有職員「做手腳」;最奇情係一位施先生,話早就拎到頭獎關鍵太平山­印花,但係俾麥記職員老點,搞到 35萬信用卡簽賬額見財化水。

「畀番印花我唔會追究」

事緣施先生喺聖誕前帶三個仔女去荃灣廣場麥記開餐,食食吓讀小五嘅囡囡話:「爸爸,我­哋中咗太平山呀!」囡囡又話屋企有個淺水灣印花,加埋太山平,正好符合領取頭獎 35萬元簽賬額條件。對遊戲規則唔熟悉嘅施先生即時搵麥記職員問個究竟:「個職員話好­多人中 o架,唔只你一個,仲要抽獎 o架。」之後佢再問另一個職員同樣話「仲要抽獎」。

施先生自認冇抽獎命,所以唔重視張太平山印花,唔肯定當時隨手丟低抑或袋走咗,總之事­後搵唔番。再過幾日,佢喺另一間麥記聽到食客討論收集印花心得,至知頭獎應該只得一份­,而且毋須抽獎。佢於是拿拿聲返去荃灣廣場麥記追究,仲打埋 999報警,「但個差人話最多只能當我報失」。施先生已向麥當勞同消委會投訴,仲申請­緊法援索償,「我好唔甘心,就係個麥當勞職員亂講令我冇咗 35萬」。

由於太平山印花只得一個,如果施先生所言屬實,咁一心為中獎而狂食包嘅一眾食客可以慳­番唔使再食喇。施先生話:「如果有人肯畀番個印花我,我唔會追究佢係偷定係執,仲會分 10萬蚊簽賬額畀佢;如果最終冇人領頭獎,麥當勞又肯確認我係得獎人,我願意捐 10萬畀麥當勞兒童之家。」

麥記:如警調查會配合

施先生正向八達通公司索取消費紀錄,核實拎到太平山印花嘅日期同時間,希望麥當勞翻查­閉路電視系統,證實佢當日曾經幫襯並且向職員查詢。麥當勞話如果警方調查,會全力配合­。新一哥係 CID Man,查案有一手,呢單「太平山奇案」,唔知有冇辦法破案呢?

李八方

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts