Header Row

[娛樂] 殼王未坐正 無綫叛軍投亞視

殼王未坐正 無綫叛軍投亞視( 2011-01-29 )


[轉載/Youtube] 全城熱話 陳豪不問世事

殼王陳國強入主TVB已成定局,昨日一眾無綫藝員繼續發表意見,大多表態向好。當中陳豪雖與殼王先後與佘詩曼傳緋聞,但也不擔心被殼王秋後算賬。

陳豪:我一向都唔理世事,埋頭苦幹拍自己嘅戲,我估觀眾鍾意睇我做戲多過睇我啲緋聞。唔會避(阿佘),我知佢受傷,希望佢早日康復。

張可頤:變動只係股東個名,對管理層影響唔大,亦唔會影響到我哋啲部頭合約嘅人,總之對公司有信心。

曾華倩:我唔識殼王,唔係好熟,佢個人幾隨和同nice。希望日後公司投放多啲資源在幕前幕後,邊個老闆唔係最重要,最緊要唔好裁員,做更多好節目。

張嘉兒:都唔怕人事動盪,可能會有新idea,新年有新改變都好,最好人人加人工啦。

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts