Header Row

[娛樂] 哥仔望高海寧 險撞車

哥仔望高海寧 險撞車( 2011-01-21 )


[轉載/Youtube] 高海寧踩單車波濤洶湧
高海寧昨與呂慧儀於九龍灣出席健身中心開幕禮,二人穿瑜伽衫示範健身器材,現場波濤洶湧,呂慧儀示範跑步機,高海寧踩單車,一外籍男模則在旁陪伴。

呂慧儀喪
高海寧運動時上圍負擔大,比呂慧儀養眼得多,呂慧儀笑謂:「我換衫時都咗佢好耐,眼睛唔可以離開佢。」呂慧儀說平時做瑜伽也會穿成這樣,但因專注做運動,沒留意有否男人注視,高海寧則說:「做瑜伽我會加件tee,因為有好多倒立動作。」呂慧儀笑說:「我冇咁大負擔,好安全,冇嘢跌出嚟。」高海寧續說:「我主持飲食節目喺鏡頭前食得好開心,鏡頭後要做番好多運動,我會搵啲承托力好啲嘅運動bra,唔會咁大負擔。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts