Header Row

[娛樂] 周秀娜走光預告露毛

周秀娜走光預告露毛(2011-01-14)


[轉載/Youtube] 電影《婚前試愛》報捷,話票房有800萬,仲直逼1000萬,如果真係達標,主角周秀娜話到時會同羅仲謙一齊着三點式游冬泳!

開香檳慶祝
《婚前試愛》一班演員噚日喺尖沙嘴開祝捷會,當然有開香檳慶祝啦,導演葉念琛仲話會考慮開續集。《婚前試愛》賣點多,偷食題材、床戰戲不在話下,仲有娜姐同浸大咪神楊梓瑤(Carol)着內衣鬥身材,續集唔知仲有乜嘢新嘢睇?
祝捷會上大家都好期待《婚》片續集,於是問娜姐會唔會露無可露?娜姐突然反應好大,佢笑住回應:「露毛!哈哈哈!大家唔好focus喺床戲度,其實好多人係鍾意個題材。」娜姐講到露毛就咁開心,問佢續集夠唔夠膽全裸?佢話:「好難講,上一次有時間坐低講,今次都未落實。」

楊梓瑤撈
講到開續集,Carol好希望導演畀機會,佢話:「咁耐以來都冇聽到導演對我有不滿,不過我知道自己仲有進步空間。」娜姐保留性感尺度,Carol又點呀?佢話:「要睇劇本,等我再拿揑得好啲,我會有信心,我希望我想做到時真係可以做到!」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts