Header Row

[娛樂] 淫媒飯局呂慧儀:有價冇市

淫媒飯局呂慧儀:有價冇市( 2011-01-16 )


[轉載/Youtube] 自嘲粗魯 嚇怕富豪 呂慧儀:飯局有價冇市

曾志偉昨日率領大班演員到彩虹邨,拍攝宣傳節目《我愛HK過新年》。大會安排200多人出席,齊齊開大食會。有份拍攝的呂慧儀被問到可有留意雜誌的淫媒飯局報道時,她回應說:「有冇寫我呀?我冇留意喎,平時冇來電顯示號碼我都唔會接,都冇人聯絡過我,可能我太粗魯。都唔想知身價喇,有價冇市都冇用啦,我知自己冇市,所以有價都冇用。」

志偉畀足片酬
早前志偉辭任《勁歌》總選司儀,他昨解釋說:「其實係因為之前爸爸老人病情況唔穩定,佢都94歲喇,天氣又凍,佢氣管差就影響血壓。佢家穩定番,我就返嚟宣傳囉。家寶儀同個仔陪住,每日通三次電話了解情況。」
談到去年有傳《72家租客》部份演員只得「無言感激」四字作片酬,志偉笑說:「今年佢哋無言感激我啦,畀足有餘,TVB同事應該會比舊年開心。」

楊秀惠冇人搵
對於飯局一事,楊秀惠則說:「有睇到報道,不過冇人搵過我,可能我唔係港姐啦,我仲寸啲同事話佢哋就好啦,有飯食,但係自己就唔恨,因為平時啲飯已經好好食。」身為「藍嫂」的李亞男雖未有為《我愛HK》客串,不過仍到場支持,她說:「平時都有煮嘢畀祖藍食,佢好鍾意食麪,對我嚟講好簡單啫,佢都會煮番中式嘢畀我食o架。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts