Header Row

[娛樂] 周秀娜心口露毛:掂!

周秀娜心口露毛:掂!(2011-01-18)


[轉載/Youtube] 雖然昨日天氣寒冷,但周秀娜(Chrissie)依然以谷胸tube top到銅鑼灣出席賀年活動,波罅間還見到一條毛,有點殺風景。現場的財神向Chrissie送上一個「掂」字揮春,祝她來年事業運更旺。

想行桃花運
問到穿得如此單薄會否覺凍?Chrissie表示:「我噚日先喺馬來西亞返嚟,出席當地一個美胸活動,老闆娘送咗一叠印咗我卡通樣嘅利是封畀我,我都諗住用啲利是封派利是,大約預幾萬蚊。」
去年是否賺很多?Chrissie表示滿意,但就未想過結婚派利是,她又稱今年想行年宵買桃花,莫非不怕惹緋聞?她說:「桃花可以旺事業同人緣,所以唔怕。」但會否令男友擔心?Chrissie笑說:「唔怕,我哋可以一齊買,送埋畀佢。」她透露新年和男友及家人去旅行。

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts