Header Row

[港女] 港女徵婚歌《 I Believe I can 嫁 》MV

港女徵婚歌《 I Believe I can 嫁 》MV -(你今日嫁咗未?)原曲 I Believe I can fly


[轉載/Youtube] Smilemiann | January 12, 2011

窮飛龍 - Facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid...

《 I Believe I can 嫁 》- 原曲 I Believe I can fly
改編作詞:窮飛龍

時晨已到卻嫁不出我怎算好
肥人我怕帶佢出街著衫老土
容顏俊俏怕佢花心愛不叫好
財權有勢也會擔心正衰~佬

美滿在何處 誰令我肯嫁
更意亂情迷 仍期望可出~~嫁

* I believe I can 嫁 I believe I can 嫁得去
蘿底橙不分好醜亦要嫁 不管占卜占錯卦
I believe I can 嫁 尋找歸宿香港女都要化~
剛相識都要霸 矮冬瓜都要buy 不奄尖方可嫁

窮男約我老麥開餐也不算差
長期腳甲會綑黑邊也許眼花
常常到我屋企黐餐佢真愛家
逢場作興也去忍他才優雅

冷淡放下 其實有得嫁
成見要拋下 迎接出嫁
Repeat *

Hey! Who will marry me? Oh
試放下成見 其實有得嫁
情愛滿天下 迎接出嫁

I believe I can 嫁 I believe I can 嫁得去
蘿底橙不分好醜亦要嫁 不管占卜占錯卦
I believe I can 嫁 男仔香港不多女仔要化~
醜先生不要怕 邊位肯先送花 身家少都出嫁

I can 嫁 I can 嫁 I can 嫁
好想嫁 超想嫁 唔駛講價 I can 嫁

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts