Header Row

[網熱] 痴線中年阿叔玩人肉Facebook?

網絡路邊社 - 痴線中年阿叔玩人肉Facebook?


人肉FACEBOOK,20年前既FACEBOOK你又見過未?PART 2


[特狗德政 扼殺創意工業]o靚模爸爸網上棟篤笑 一夜爆紅


人肉FACEBOOK?20年前既facebook,你又見過未?


(笑料)真的iphone5,6 之最後iphone7 終極篇lolll [HQ]


真正的iphone5今日出世-後編 全球最薄iphone6出世~


真正的IPhone5今日出世!!


[轉載/Youtube] 「你 like唔 like?有冇 comment?」一段諷刺網民玩 facebook的網上棟篤笑自拍短片,日前突然在 YouTube爆紅,一夜間榮登本地瀏覽首位,連日累積逾 26萬點擊。片中自稱「 Lou記」的男子木口木面,對着鏡頭自言自語,卻妙語連珠,網民紛紛送上手指公喊 like。家有 o靚模女兒的 Lou記一時貪玩自拍,沒想過在江湖打滾 call客多年練就的口才,會令他一夜成名。他自嘲說「如果有人搵我拍廣告,我會考慮­吓!」。記者:梁曙光、譚志輝

原名石磊明的 Lou記,洋名 Louis,是個六十後,對於四十幾歲人就被網民喚作「阿叔」感到有點不是味兒。 Lou記在廣告界打滾 20年,目前在上環一間英文財經雜誌社當行政人員, call客搵廣告是主要工作。就如很多 sales佬一樣, Lou記轉數快,語言表達能力一流。
「我個女都好紅 o架, fans多過我!」 Lou記有一個正職當夜店 DJ、兼職做模特兒的 19歲女兒 Qewi。 Lou記一夜成名,原來也與 Qewi有關。

女兒勁笑上載分享
「我唔鍾意出去食晏,好多人,無無聊聊就匿埋喺房搵啲嘢玩」。 Lou記三個月前對着手提電腦自拍鏡頭拍下首條短片,用印在紙巾袋上的 iPhone圖案吹水調侃「 iPhone 5」,沒想過公開,但女兒看過後「笑到碌地」,翌日替他將短片放上 YouTube。 Lou記一覺醒來,發現自己在 YouTube出現,網民一致叫好,「反應好正面,大部份係讚,阿女叫我繼續拍」。
以 iPhone 5、 6、 7為題材的短片一連拍了三集,至昨日合起來逾 26萬次點擊,不過還未算能突圍而出。

即興「諗到乜講乜」
本周一,第四炮「人肉 FACEBOOK? 20年前嘅 facebook,你又見過未?」出爐,當堂爆紅,「最初見得 500人睇,以為唔掂,到第二日上咗 YouTube本地排片榜首位,自己都嚇一跳」。片中最令人拍案叫絕的,是 Lou記示範人肉 facebook,打電話給老友 David噏了一段在 facebook找到的「感性」說話:「為甚麼寂寞總是那麼多?......」,再問­對方「 like唔 like?有冇 comment?」結果被回敬:「 comment你條毛。」網民熱烈回應,有人說:「雖然係好白癡,但係好好笑!支持一­下,喺大社會生活好大壓力,有佢喺度就唔怕啦!」
「冇乜創作過程 o架,玩吓啫,唔會花時間度,諗到乜就講乜,要即興」。他說,短片中的舊同學 David其實是虛構出來,當時自己只是對着電話筒自言自語。 Lou記全無演藝背景,連婚禮司儀都沒做過,口才了得,他說全因「在江湖打滾多年,食­鹽多過食米」,「朋友成日話我講嘢好好笑,窒人最叻,應該係有啲 talent(天份)」。

諷用家行街捽 iPhone
拿 iPhone和 facebook來開玩笑,只因夠貼身,並不代表 Lou記反科技,事實上他亦手執 iPhone 4,照玩 facebook,「個女同男朋友鬧交,我都係睇 facebook先知」。 Lou記覺得諷刺的,是人太依賴科技,「行街都喺度捽,唔睇路,好似有自動導航咁」。­在他的 facebook專頁,至昨日有 3,200人加入成為粉絲,有人更說要跟他玩人肉 facebook,將「手指公」傳真給他。他預告,若 facebook的短片點擊超過 30萬,便會兌現承諾推出已拍起的 Part 2。
爆紅短片語錄

1.(打電話給舊同學)「喂!時間緊迫,你聽住:『為甚麼寂寞總是那麼多?總習慣獨自­溫習你遺留的傷痛......』,跟住有個心形,你 like唔 like呀?有冇 comment呀?」

2.「你唔知我講乜?唔緊要,我講個簡單啲嘅:『失眠,眼光光,到天光, 2 hours ago』。你 like唔 like呀?......我知失眠唔關你事......一陣間可唔可以 fax個手指公畀我呀?」

3.「我影咗一批相呀,我想寄畀你,如果你睇完啲相,你 like嘅話呢,就畫番個手指公,跟住呢就 send畀你啲朋友」

4.「我唔係癡咗線......咁你有冇 comment啫,乜嘢 comment你條毛啫,我條毛唔使你 comment啦。喂,你唔好發爛渣住先啦」

5.(收線後)「原來你親自打電話去畀你啲老友同佢哋講呢啲說話,佢哋係會發爛渣嘅!­」

人肉 FACEBOOK?
20年前既 facebook,你又見過未?」
http://www.youtube.com/user/hahomo123?feature=mhum

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts