Header Row

[娛樂] 鄭秀文預 o左同古天樂傳緋聞

Sammi預 o左同古仔傳緋聞 2011 01 26


[轉載/Youtube] 曾經傳過緋聞嘅古天樂同鄭秀文(Sammi)已經7年冇合作,嚟緊佢哋一齊拍杜琪峯同韋家輝嘅愛情片,日前佢哋同埋劉浩龍、黃奕等出席拜神儀式,老闆林建岳都有到場,大隊遲啲要到香格里拉海拔4000米高嘅地方取景,導演要所有人都上香拜神,祈求順利,惟獨基督徒嘅Sammi例外,而林建岳亦大派利是,古仔攞住利是喺Sammi耳邊講嘢,Sammi就作狀打古仔,緋聞男女完全唔避忌玩到癲。

同安仔冇乜好講
Sammi今次飾演喺內地居住嘅港人貨車司機,邂逅咗巨星古仔後發展一段浪漫愛情,Sammi話唔擔心傳緋聞:「我有準備一定會有呢啲傳聞,我已經將心情調校好,傳吧。」有傳因呢套戲阻住Sammi同許志安復合,Sammi話:「都係啲報道啫。」可會同安仔傾吓派定心丸?Sammi 話:「唔使啦!冇乜好講。」古仔講到傳緋聞,佢話:「所有緋聞我都唔理o架,最重要係專心拍好戲,呢個先係我責任。」
至於阿杜之前話擔心古仔身體多過Sammi,古仔唔認孱:「佢講笑啫,我覺得我擔心佢多啲。」咁會唔會保護Sammi?古仔好小心咁話:「每個工作人員都會照顧到最好。」Sammi 話雖然以前去峨嵋山試過哮喘發作,但都唔擔心身體,仲笑古仔:「我覺得佢睇嚟好高大但真係好弱,我會好好保護佢。」
此外,古仔早前接受有線節目訪問,坦言好恨攞影帝,佢話:「贏到影帝好似中六合彩咁,但唔係我控制到。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts