Header Row

[娛樂] Paco 宣佈辭職 金牌地震

Paco辭職 金牌地震( 2011-01-03 )


[轉載/Youtube] 鄭東漢引退 中基唔接管 Paco宣佈辭職 金牌地震
金牌大風前主席鄭東漢日前發表聲明宣佈退出公司,引發多種揣測,有傳黃柏高(Paco)將重掌大權,但昨日Paco在記者會上宣佈請辭,向飲食業大展拳腳。鄭東漢就強調兒子鄭中基絕不是行政人才,從來沒有打算要他接管事務。

金牌大風前主席鄭東漢(Norman)與現任主席龐維仁,昨日一起在尖沙嘴舉行記者會,高層陳輝虹擔任司儀,龐維仁表示:「近日好多報道同事實不符,好似話我同Norman嗌交,話佢簽EMI蝕錢,再賣公司畀我,都唔係事實,我同佢呢年半相處,大家關係變得親密,係好好朋友,將來仍然會有好多事一齊做,佢計劃退休,想做自己事,係開心事,我係生意人,唔會做蝕本嘢,如果公司要上市,絕對係可以,話公司閂水喉減人工,冇咁嘅事,加人工先真。」他表示稍後再有記者會,公佈未來公司管理階層的安排。

將轉攻飲食業
鄭東漢則表示當年投資EMI時首年未有盈利,但重組後開始賺錢,現已達標,他重申:「我做咗四十幾年音樂,覺得係時候要陪吓屋企人,做番一啲自己想做嘅事。」他強調自己健康沒有問題。提到曾傳兒子鄭中基會接棒,鄭東漢強調說:「冇諗過鄭中基要接我嘅嘢,我好了解我個仔,佢唔係行政人才,從來冇乜嘢太子黨。」
鄭東漢的引退,一度有傳黃柏高(Paco)重掌唱片部,但事實竟令人大感意外,Paco宣佈已向龐維仁請辭,他略帶激動說:「我知道鄭生有意引退,我都開始考慮自己路向,我發現對飲食業好有興趣,會喺呢方面同電影發展,仲有幫李丞責發展佢嘅事業。」他表示與金牌大風有很多合作。對於鄭東漢與Paco離職,鄭中基表示尊重他們的決定並祝福他們。

千嬅電話問候
曾與Paco並肩作戰的楊千嬅和許志安都有留意金牌大風的變動,千嬅前晚說:「佢係我恩師,我都好關心佢,會打電話畀佢。」安仔指Paco是他的好朋友及酒腳,他說:「佢應該冇事,一間健全嘅公司冇咗邊個都得,有個識做嘢嘅就更得,希望金牌再次風起雲湧。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts