Header Row

[娛樂] 洪天明趕生 B做老竇

洪天明趕生 B做老竇( 2011-02-09 )


[轉載/Youtube] 洪天明昨與女友周家蔚於尖沙嘴出席「中國婚俗婚書展」,更互餵湯圓晒恩愛,二人計劃今年結婚,天明說:「我哋埋今年利是,出年就派。」

洪金寶等教功夫
天明買樓沒加周家蔚名字,問他可有追加?天明說:「講笑咋,層樓唔係我o架,我買咗未收樓,搞掂好晒先講啦。」談到生兒育女,天明說:「都係時候要生,男人冇所謂,但我想太太喺32、33歲前生。」周家蔚即說:「我27歲啫,仲有幾年。」天明又說父親洪金寶恨抱孫:「想學吳家樂,派一封,收三封,係好生意。爹哋好想抱孫,仲話我哋冇時間湊可以畀佢湊。」周家蔚說:「佢話要教個孫打功夫呀。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts