Header Row

[娛樂] 王祖藍忠貞戒指示愛

忠貞祖藍 冇蝸居都娶( 2011-02-12 )


[轉載/Youtube] 王祖藍前晚在鑽石山出席尾場「Love is...Concert 2011」,見祖藍手指公戴了戒指,他大冧女友李亞男說:「呢隻係忠貞指環,表示我堅持嘅態度,要一生一世,一男一女。」

見過雙方父母
祖藍謂打算儲多幾年錢才結婚,至少有層樓讓老婆住,他又說:「希望嚟緊財政預算案幫吓我哋呢啲未置業人士啦。」又說:「但我愛佢(李亞男)多過愛層樓。」
此外,李亞男昨日接受商台錄音訪問,她指不想將戀情用作宣傳,故會推掉情侶檔工作。對於第一個情人節不能與男友慶祝,她說:「有少少失望,因為佢要去公司春茗。」她又透露與男友討論過,拍劇時盡量不拍接吻戲,又說:「父母都見過佢,想我哋穩定啲先結婚,我暫時畀佢85分。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts