Header Row

[娛樂] 劉德華大細超 有線封殺

劉華大細超 有線封殺( 2011-02-16 )


華仔今做肉麻唔講得嘅嘢 ( 2011-02-14 )


[轉載/Youtube] 劉德華恨生仔恨到流口水,昨日他被214名精靈可愛的花仔花女大包圍,未知會否刺激他恨當爸爸的心再度升溫。華仔雖然對如何慶祝情人節守口如瓶,但就罕有透露經常送禮物太太朱麗倩,又會做肉麻事情。

劉德華昨日在九龍灣宣傳電影《我知女人心》,大會安排了214名作花仔花女打扮的小朋友,營造情人節溫馨浪漫場面。問華仔與眾多小孩同場,會否恨得心癢癢想生B?他笑說:「多事。」麥玲玲預言華仔最好先成為契爺,這樣會有利榮升爸爸,華仔說:「隨緣啦,我冇理,亦冇聽過,但我已經有個契女。」
至於情人節會否和太太朱麗倩共度?他說:「呢啲係我自己事,夜晚要出席首映禮。」他更聲稱沒有訂枱和太太食飯慶祝。記者指他不夠甜蜜,華仔即說:「唔好再問啦,低調得o架喇。」
華仔表示過往情人節沒收過最難忘禮物,但求學時曾親手製作玫瑰乾花送給情人,入行後就沒有再送過情人節禮物,不過他說:「成日買禮物咁咪得囉!」表明經常送禮物給太太。他又打破不談家事的作風說:「我哋會做肉麻嘢,但唔會講出嚟畀人聽。」

「唔想做磨心」
有傳華仔用廣東話接受now訪問,但就只肯以普通話為有線做訪問,因而遭有線杯葛,對此華仔說:「我唔想做磨心,因為我係無綫出身,就好似我阿爸阿媽咁,我好尊重六叔(邵逸夫),等第日無綫真係易主之後,我會用廣東話同有線做訪問,我用廣東話同now做訪問,因為now係無綫其中一個平台。」

華仔大細超遭有線封殺

劉德華與鞏俐主演的新片《我知女人心》,前晚在尖沙嘴iSQUARE舉行首映,鞏俐缺席,華仔聯同內地演員袁莉出席為《我》片宣傳。劉德華在《我》片中擁有聽到女人心底話的能力,但回歸現實生活,華仔耍手說:「冇呢啲天賦能力好啲,想了解女人心,自己尋找開心啲。」在工作中度過情人節的他表示,冇預備禮物給太太朱麗倩,只想早點回家休息。

袁莉被電暈
為避免得罪無綫,劉德華一向只以普通話接受有線電視訪問,但華仔早前用廣東話接受now台訪問因而觸怒有線,招來封殺之禍,華仔前晚表示還未弄清楚事件的嚴重性,要先作了解,對於在哪情況才會以廣東話接受有線訪問,華仔說:「冇條件,一路都係咁做。」袁莉與劉德華在戲中有親熱接吻鏡頭,袁莉說:「不用kiss已被華仔電到,他非常柔軟。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts