Header Row

[娛樂] 《撳錢》加碼救收視

《撳錢》加碼救收視(2011-02-25)


[轉載/Youtube] 黃婉曼和農夫昨日到新城接受訪問,對於《撳錢》要收費後,只得萬多人參加遊戲。黃婉曼表示可能收費有些影響,她說:「我估可能因為要畀錢,會有少少影響,但唔使擔心。我都唔擔心冇得撈,如果係我都驚過你哋。」

獎金加碼
會否穿得性感來拉高收視?黃婉曼說:「應該唔關事啩,咁犀利?為咗我而睇呢個節目?其實家獎金加碼好吸引,星期日嗰集已加咗10萬,12月前會掟100萬出嚟,但乜嘢形式就未知。」
農夫指不會因收錢而影響收視,他們說:「我哋問過監製,佢話因為家申請個台嘅人好多,每日處理只可以搞二、三百個。」陸永說:「我都申請咗,但屋企都未裝到。」


YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts