Header Row

[娛樂] 劉璇懶理法拉做老闆娘

劉璇懶理法拉老闆娘( 2011-02-21 )


[轉載/Youtube] 劉璇昨日於鑽石山舉行「美麗的樣子」簽唱會,即場獻唱新歌《羅馬陽光》,她對於表現感滿意,她說:「今次放鬆好多,上次同光良一齊唱,覺得自己唱得唔好拖累咗佢,我每日都有練歌。」問到劉璇有否叫男友買碟支持?她笑言男友應自動自覺,她說:「我唔想問佢我唱成點,因為佢一定唔敢講唔好聽。」
早前有報道指無綫新劇《女拳》減了陳法拉的戲份,增加劉璇戲份,她指沒有聽過有關傳聞,並說:「傳聞係傳聞,唔係真嘅,我同佢係幾好朋友。」問劉璇知否一直有傳她所屬的唱片公司的老闆娘就是陳法拉?她說:「我唔知呀,我唔會理後面係邊個,最重要係公司一班人幫我做好隻碟。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts