Header Row

[娛樂] 阿嬌高攀不起 Chok 王

阿嬌高攀不起 Chok王( 2011-02-16 )


林峯遇啱對象冇行動


[轉載/Youtube] 阿嬌、林峯唔過電互相嫌棄

林峯、鍾欣桐(阿嬌)、蔡卓妍(阿Sa)、陳偉霆(William)、古巨基等,前晚到金鐘出席英皇春茗,阿Sa和William被安排分開坐避影合照,而曾傳不和的林峯和基仔則有傾有講。
前日情人節,阿嬌自言沒有收到異性的禮物,當問到她是否恨拍拖時,她即煞有介事說:「我唔恨,費事寫我恨嫁,感情隨緣。」

怕惹Fans不滿
提議阿嬌可考慮筍盤林峯時,她竟謙虛表示各方面都高攀不起:「佢條件好優秀,驚俾佢啲fans杯葛,佢係筍盤,但唔使客氣。」
林峯就似乎被緋聞嚇怕,更自言與阿嬌一年只見幾次面,他說:「我好易埋身,但冇人謀我,而且亦唔會揀同事、圈內人做女朋友。」林峯自言5年沒有拍拖,但承認曾遇過有感覺的異性,但因工作太忙,未有時間發展,他說:「好羨慕劉德華有個背後支持佢嘅人,總之我家係開盤。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts