Header Row

[搞笑] IT女求婚:他再不娶 我嫁不出

IT女求婚:他再不娶 我嫁不出( 2011-02-15 )


[轉載/Youtube] 本港126對情侶趁情人節在婚姻註冊處結婚,較去年57對多逾一倍。李先生和初戀女友相戀15載,女友主動出擊「不如我哋結婚啦」,翌日上網預約情人節註冊,昨結束愛情長跑,正式結為夫婦。

女IT專才主動求婚
李先生表示,選擇在情人節成婚是太太的主意,「最主要係我老婆大人驚我唔記得呢個日子,家就算問我幾時結婚,我即刻答到情人節」。二人任職資訊科技業,因工作關係認識,李先生16年前展開追求攻勢,屢敗屢戰,一年多後終打動女方。
拍拖多年感情穩定,早有結婚共識,卻由女方主動求婚,「因為我等咗佢十幾年啦,佢再唔娶我嫁唔出啦」。
在浪漫節日訂終生的,還有阿威和阿婷一段網上情緣。二人約四年前透過MSN認識,三個月後相約見面,阿威力追阿婷三個月後拍拖三年多,半年前男友生日當日求婚和預約註冊。新郎阿威笑言,以後每年情人節變得更重要。

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts