Header Row

[驚險] 入灣攝 出灣甩

唔好意思,攪到你出灣甩.


[轉載/Youtube] Uploaded by a9xso on Mar 19, 2011
以港鐵語氣講" "查MG 位大佬,當日起前面遲左入線,唔好意思丫...."

正確日期係2011-03-18 夜晚9點幾左右...入灣前由後攝上,原來想出灣做個表演俾我睇..

其實我係遲左入線,因為係避一避野地面上好似d油漬既水,點知佢照車過去結果中左油漬都唔知,如果唔係都唔會咁。其實我見到佢上緊都硬入足夠位俾佢上,不過我咁做係人都會­呠我提醒下我小心,

尾轆車又毛毛雨,真係小心d....好彩條路寬又冇車...之後佢停左成分鐘先撻返著架車走

見好多人話首BGM 正,而家話俾大家知係頭D 其中一首BGM " The race is over"....其實係因為我同個friend 傾緊野唔方便出街,所以先用BGM....段片其實好簡單咁用PowerDirector 攪左幾分鐘,不過估唔到咁多人欣賞,多謝晒..

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts