Header Row

[娛樂] 日本地震 陳霽平照去旅行

陳霽平去日本唔怕死 2011-3-14


[轉載/Youtube] 陳霽平去日本唔怕死

日本大前日爆發史上最強大地震,在日港人都逃難回流,保安局又發出紅色旅遊警示,但藝人陳霽平卻不識死,仍打算日內到東京旅遊。至於周秀娜和王友良到東京的工作行程將受影響。

「我仲係想去」
陳霽平原定明天起行到東京,她昨日在電話中說:「我同三藩巿朋友喺去東京會合再探朋友,家地震完又話核洩漏,我嘅朋友好擔心,不過東京朋友就話巿內平靜,我會說服朋友繼續行程,呢一刻仲係想去。」陳霽平表示曾在日本遇過地震,尚幸當時情況輕微。
周秀娜下月要赴東京拍廣告,她昨日說:「日本仲要做好多復修同支援工作,到時可唔可以如期出發,真係要睇廣告客戶安排。」王友良下周一獲邀在東京六本木山出席時裝騷,他昨日說:「家未知個騷仲會唔會如期,場地樓高三十幾層,都有一定危險性,我諗多數要取消。」此外,官恩娜下周原定要到京都出席音樂活動,昨日她說:「大會未有通知,天災嚟到時幾先進國家都變得好脆弱。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts