Header Row

[娛樂] 男友現身? 鍾楚紅(紅姑):冇人追



[轉載/Youtube] 熱愛大自然的鍾楚紅,昨日上午在黃泥涌水庫為慈善步行主持起步禮,活動期間紅姑被樹上跌下來的樹枝擊中頭部,踏入2011年第二日便中「頭獎」,幸好並沒有受傷,她隨即說香港要改善樹木保育政策。

性感女神鍾楚紅昨日一身便服及戴上冷帽,現身黃泥涌水庫為地球之友主辦的「飲水思源東江行」主持起步禮,全國人大常委范徐麗泰也有出席,儀式舉行時紅姑不時被參加步行的市民攝位一起拍照,令她皺晒眉頭。

「見到就」
紅姑頒紀念狀給參加者後,被樹上掉下來的樹枝擊中頭部,踏入2011年第二日便中頭獎的紅姑,即時以手按面,之後面帶笑容,無損她行山的心情,紅姑說:「都中唔到頭獎,好彩我反應快,樹木係我嘅好朋友,我一見到有問題嘅樹木就會傷心,因為我鍾意行山,見到樹木會開心,又可以吸新鮮空氣,成日都一個人行,會揀安全地方。」
問紅姑會否參加東江行?她反問記者說:「咁你會唔會去?睇吓有冇機會,要好捱得,我去過好多不毛之地,都有信心。」早前有報道指紅姑會移民,她否認說:「香港係我嘅根,我見到政府點對啲樹就,緊張政府冇好好保育,政策應該改善。」

揚言不用拍拖
談到聖誕和新年怎樣度過時,紅姑說:「一早行山,都有去旅行。」現場有男記者問紅姑有否拍拖時,紅姑即講笑說:「咪你囉!」之後續說:「冇呀,都唔需要拍拖,亦冇人約,你哋講極都唔信。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts