Header Row

[娛樂] 林峯 dry 爆恨拍拖

林峯 dry爆恨拍拖( 2011-01-27 )


[轉載/Youtube] 羨慕李亞男愛得Sweet 峯少揀女友林家大考驗

林峯第一次跟李亞男合作是拍婚紗照,昨日二人再度合作,林峯見到李亞男提到老友王祖藍時甜蜜笑容時,也忍不住叫羨慕,更希望可以盡快拍拖,林峯說:「做我女朋友第一樣係要過我屋企人嗰關。」

林峯已經不記得自己枯燥的生活過了幾多個年頭,忙於工作連拍拖都無時間,昨日林峯跟李亞男在元朗為百老匯新舖開幕擔任嘉賓,李亞男細心為男友挑選情人節禮物,她說:「佢成日都唔夠瞓咁,林峯嗰部護眼機幾好,我都想送畀佢。」

無意買桃花
林峯即忍不住大叫羨慕,講到明「恨」拍拖,他說:「幾耐冇拍拖就好似我唔記得自己幾耐冇放假一樣咁耐,拍拖對我來講係同屋企好密切,同我屋企人一定要好夾,所以首先要過我屋企人嗰關。」
新年到,無拖拍,又經常遭人揶揄的林峯,問他會不會買棵桃花轉個桃花運,林峯說:「我人緣OK,佢哋講嗰啲嘢都係無傷大雅,加上我屋企廈門係唔興買桃花,我哋新年係買桔,所以我都唔會買桃花。感情啲嘢順其自然喇!」

亞男等驚喜
李亞男笑說今年是第一年不用偷偷摸摸跟男友過情人節,她說:「以前日日都辛苦,成日要靜雞雞,我就會買一啲實用嘅嘢畀佢做禮物,佢就話會送天上嘢畀我,唔知係乜嘢,可能係星星,佢鍾意驚喜。」李亞男跟林峯第一次合作是影婚紗相,亞男說:「係呀,嗰次係第一次影婚紗相。」問她想不想跟王祖藍影婚紗相,她說:「佢話想同小儀影,你問我我都唔知,可能佢有surprise畀我!」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts