Header Row

[娛樂] 浸大咪神Carol寸周秀娜年紀大

浸大咪神寸娜姐年紀大( 2011-01-27 )


[轉載/Youtube] 「我哋唔係朋友」 浸大咪神寸娜姐年紀大
現年25歲的周秀娜以性感女神姿態升呢吸金王,不過卻變得錫身,反而年僅22歲的浸大咪神楊梓瑤(Carol)肯除肯博極速上位,威脅娜姐地位。前晚 Carol出席首映時,被問到搏命上位,她直言要趁後生發力,否則年紀大失去黃金機會,明踩忽然錫身的死對頭娜姐。

兩大性感女神周秀娜和浸大咪神楊梓瑤,近日不時有合作機會,早前由娜姐孭飛的電影《婚前試愛》,Carol雖然佔戲不重,但卻瞓身赤裸上身遮着兩點和羅仲謙大演親熱戲,搶去娜姐不少鏡頭。最近Carol和娜姐又合演新戲《猛男滾死隊》,日前兩人穿三點式拍海報,雖然是分開拍攝,但Carol肯除肯博,比起已升呢的娜姐更賣力。

「唔通老咗先博咩」
前晚Carol到尖沙嘴出席荷李活電影《青蜂俠》首映禮,提到外界把她和娜姐比較,她說:「呢啲冇法子,我哋唔係真正嘅朋友,大部份只喺工作時見面,佢好nice,我諗比較嗰啲都係噱頭。」
談到日前在寒冷天氣下着三點式拍海報,Carol表示先前已感冒病了一星期,之前又抱恙跟fans聚會BBQ,又要出席朋友瑜伽店開張,記者笑指她財多身子弱,又指她比娜姐肯博,Carol直言:「咁梗係後生先博,唔通老咗先博咩!」
不過當日見娜姐明顯錫身,Carol是否暗寸她年紀大?Carol即說:「唔係,總之佢係出道過自己先,佢又有男友貼身照顧,但我男朋友就要做嘢,好彩有媽咪靚湯補番。」Carol坦言男友不知她穿三點式拍海報,她表示可接受工作上性感,兼且男友不可為工作投訴。

A.Lin被認錯李蘊
同場還有o靚模A.Lin和師妹等出現,但有現場市民認錯A.Lin為李蘊,她說:「你哋聽錯咋,唔係叫我。」她否認不開心,又認為即使似李蘊也不錯,因為也是靚女。
YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts