Header Row

[娛樂] Eason撩謝安琪:你避開我咩

Eason撩謝安琪:你避開我咩 2011-01-06


[轉載/Youtube] 陳奕迅和謝安琪傳緋聞後鮮有同場,二人前晚一起宣傳電影《戀人絮語》。起先謝安琪似刻意迴避,陳奕迅即向她大喊「喂,你避開我咩?」可惜謝安琪當時正接受訪問,故聽不到,到後來幾經要求兩人才大方合照。

曾國祥和尹志文執導的電影《戀人絮語》前晚在尖沙嘴首映,曾志偉、陳奕迅(Eason)、謝安琪(Kay)、向佐和陳偉霆都有出席。產後未曾返港的林嘉欣則錄了聲帶恭賀導演。

Eason和Kay傳緋聞後很少出席同一場合,前晚兩人先是保持距離,後來記者要求他們一起接受訪問,大會替二人拒絕,但Eason獨自受訪時說:「我冇所謂,佢哋(電影公司人員)諗多咗啫。」有指是Kay刻意避開?Eason聞言對在附近接受電子媒體訪問的Kay大叫說:「喂,你避開我咩?」Kay沒聽見,Eason自言自語說:「人哋做緊訪問,都係唔好搞人。」

陳偉霆叫向佐阿哥
Eason又否認缺席該片宣傳,他說:「啲人話我冇宣傳,我都冇(唔宣傳),要宣傳埋林嘉欣嗰份,佢唔返嚟都啱,返嚟要俾人騷擾,又會唔捨得離開BB,畀我都唔返。」後來記者再要求他與Kay合照,Eason見Kay正接受訪問,還走到其身邊整古做怪,最後二人終合照。
樣貌變得越來越似的向佐和陳偉霆(William)首次在公開場合碰頭,85年出生的William直呼比他大一年的向佐做哥哥。談到母親向太陳嵐都謂認錯二人,向佐說:「媽咪點會分唔出個仔,係導演講錯咗咋,但我都覺得同佢有親戚感覺。」哪部位最似?William說:「眼角位,眼眉好似。」又說:「佢似我哥哥。」二人前晚沒帶女友出席,向佐說:「工作還工作,唔使一齊出現。」William即說:「我哥講咗,要聽阿哥話。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts