Header Row

[娛樂] Mandy晒事業線贏 o靚模

Mandy晒事業線贏 o靚模 2011-01-06


[轉載/Youtube] 名模Mandy Lieu、林莉和Race昨日出席在銅鑼灣舉行的旅遊雜誌頒獎禮,近期忙於拍旅遊特輯的Mandy Lieu,大晒事業線,日內她又再起程到日本開工,問有否艷遇時?她笑說:「好難喎,邊會有呀?我成日都飛嚟飛去,邊有時間識男仔,我都係專心工作。」

林莉激嬲同事
林莉最近因為出月曆而心情麻麻,她說:「本月曆搞到我同同事有啲問題,佢哋覺得我要求高,所以我諗住之後會請佢哋食飯當慶祝,將唔開心嘅嘢抹咗去。」Race前晚未有現身電影《戀人絮語》首映撐男友向佐,她說:「平時都可以睇,我哋都想公私分明。」被指為外貌相似的向佐和陳偉霆合照,Race笑笑口說:「各有各好,但我梗係話我男友靚仔啲。」

YouTubeHK 精選影片 www.youtubehkvideo.com [主頁] [最新影片]

0 comments:

Popular Posts